Black Tekniikka -ryhmä

Black Tekniikka on muodostelmapuolen aikuisten tekniikkajää, johon ovat tervetulleita kaikki aikuisharrastajat. Jää on myös hyvä lisä seuramme aikuisjoukkueen luistelijoiden harjoitteluun, mikäli kaipaat lisää toistoja tekniikan parissa. Jäällä painopiste on perusluistelun perusteissa ja tekniikan kehittymisessä.

Ryhmä harjoittelee kerran viikossa Lumon Areenan pikkujäällä. Syksyn 2021 harjoitusaika ilmoitetaan elokuussa, ja harjoitukset alkavat syyskuun puolivälissä.

Ryhmän kk-maksu on 30€/kk (+ PoKLin jäsenmaksu 20 € ensimmäiseen laskuun).

Jokainen harrastaja hankkii itselleen Suomen Taitoluisteluliiton harrasteluistelupassin (vakuutuksellinen 55€ tai vakuutukseton 25€). Lisätiedot ja ohjeet passin ostoon: https://www.stll.fi/luistelijalle/lisenssit-ja-vakuutukset/ohje-lisenssin-ostoon/harrasteluistelupassit/

Mukaan jäälle tarvitset (taito)luistimet, teräsuojat, joustavat liikuntavaatteet, sormikkaat, juomapullon sekä pyyhkeen terien kuivausta varten. Pikkujäälle käynti hallin pohjoispuolelta ulkokautta (puiston puoli).

Ryhmän ohjaajana toimii Riina Muotka (riina.muotka@hotmail.com).

Huom! Ryhmään mahtuu max.16 luistelijaa.